Poczta Polska wprowadza zmiany

  • 17.03.2020, 11:48 (aktualizacja 17.03.2020, 12:41)
  • Źródło: Poczta Polska
Poczta Polska wprowadza zmiany Pixabay

Podziel się:

Oceń:

Poczta Polska wprowadza zmiany w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego. Sprawdź, jak będzie funkcjonować!

Poczta Polska dostosowuje się do ograniczeń związanych z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego.

Poczta Polska respektując wytyczne rządu sformułowane w specustawie dotyczącej zapobiegania i zwalczania choroby COVID-19 oraz związane z ogłoszeniem stanu epidemicznego wprowadza zmiany w świadczonych usługach. Spółka jest w stałym kontakcie z Głównym Inspektorem Sanitarnym i innymi służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo Polaków.

Poczta Polska stanowi ważne ogniwo zarówno ze względu na wielkość udziału w rynku, dotychczasowe doświadczenia, a także możliwość współpracy na rzecz poprawy bezpieczeństwa kraju. W zależności od sytuacji wprowadza szereg rozwiązań, które mają służyć państwu, pracownikom oraz klientom.

Od najbliższego poniedziałku (16.03 br.) w związku z zawieszeniem transportu lotniczego Poczta wstrzymuje przyjęcia przesyłek do innych krajów. Wprowadzone zostają zmiany w organizacji pracy placówek pocztowych: 

- godziny pracy placówek w dni robocze ulegają skróceniu do 6 godzin, przy czym w wybrane dni placówka będzie czynna w godz. 14–20 lub zamiennie przez trzy godziny w sobotę, także pozostałe placówki czynne dotychczas w soboty będą obsługiwać klientów przez trzy godziny – szczegółowe informacje o czasie pracy poszczególnych placówek można sprawdzić na www.poczta-polska.pl,

- praca placówek całodobowych zostaje skrócona, placówki te będą czynne przez 7 dni w tygodniu od godz. 8 .00 do 20.00,

- punkty obsługi klienta w Galeriach Handlowych będą nieczynne.

Organizacja obsługi klienta w placówkach pocztowych będzie oparta o zasadę, że przy każdym czynnym okienku może przebywać jedna osoba. Szczegółowe informacje zostaną umieszczane na drzwiach wejściowych. Mając na uwadze bezpieczeństwo  klientów i pracowników w placówkach zostały już wprowadzone tzw. STREFY OCHRONNE w bezpośredniej obsłudze klienta. Osoby wchodzące do placówki proszone są o zachowanie odległości około 1,5 metra podczas oczekiwania na obsługę i pozostawanie za znajdującą się na podłodze taśmą także w trakcie obsługi. Bliżej do pracownika klienci powinni podchodzić jedynie w celu okazania dokumentów i innych niezbędnych czynności, na wyraźną prośbę pracownika Poczty.

Poczta Polska nie zmienia zasad wypłaty przekazów rentowo-emerytalnych. Dla osób objętych kwarantanną, a pobierających te świadczenia zostaną wdrożone szczególne procedury. Spółka jest w kontakcie z regionalnymi inspektorami sanitarnymi w tym zakresie.  

Płyny dezynfekcyjne i rękawiczki oraz dodatkowe środki dla pracowników zostały już zakupione, w weekend trwa ich dystrybucja, aby środki te najpóźniej w poniedziałek trafiły do wszystkich pracowników mających kontakt z klientami. 

Źródło: Poczta Polska

Komentarze (4)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

jan
jan 25.05.2020, 08:32
poczta w Lubaniu to zgraja niekompetentnych obiboków,kłamią,oszukują,wprowadzają w błąd klientów.
niedorobieni kurierzy nie potrafią dzwonić albo nie wiedzą jak to się robi.
degręgolada totalna,rozgonić tę zgraję nygusów na cztery wiatry.
Dziunia
Dziunia 17.03.2020, 21:33
Ha ha ha 10 ml we wtorek
Mietek
Mietek 17.03.2020, 13:40
Autentyk!
=================
UWAGA KLIENCI!
Z powodu epidemi koronowirusa sklep nieczynny do odwołania. Zamówiony towar można odebrać 20 marca 2020 w godzinach 12-14. Główne drzwi będą zamknięte ale sklepowa da od tyłu.
==========================
Oby to była młoda sklepowa!
szkoda_gadać
szkoda_gadać 17.03.2020, 13:10
Nie ma to jak w krótszym czasie zgromadzić więcej osób w kolejkach. Chciałbym poznać "geniósza", który wymyślił ten absurd. Jak w filmach Barei.

Pozostałe