Jak głosi regulamin medal „ZA ZASŁUGI DLA MIASTA LUBANIA”, nadawany jest osobom fizycznym, organizacjom oraz instytucjom, które swoją działalnością przyczyniły się do gospodarczego, kulturalnego , społecznego rozwoju oraz promocji miasta Lubania i poprzez swój dorobek lub osiągnięcia zasługują na szczególne uznanie.
1. Medal może być nadany obywatelom polskim i cudzoziemcom, pełnoletnim, nie karanym sądownie.
2. Uprawnionymi do zgłaszania kandydatów do nadania medalu są:
a) minimum 6-ciu radnych,
b) Burmistrz Miasta Lubań,
c) organizacje pozarządowe, polityczne, kościoły i związki wyznaniowe, których siedzibą jest miasto Lubań,
d) minimum 50-ciu pełnoletnich obywateli, posiadających czynne prawo wyborcze i zamieszkałych na stałe na terenie miasta Lubań.
O tym, który ze złożonych wniosków zostanie zaopiniowany pozytywnie decydują radni zasiadający w komisjach Rady Miasta.
Zasady przyznawania medalu wraz z formularzami wniosków zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubań w zakładce „ Uchwały Rady Miasta” oraz na oficjalnej stronie miasta w zakładce „Zasady przyznawania medalu ”. Druki wniosków są również do pobrania w Biurze Rady Miasta – pokój nr 18 UM przy ul. 7 Dywizji 14.
Napisz komentarz
Komentarze