Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
piątek, 15 sierpnia 2025 17:58
Reklama
Reklama
ReklamaNeoPunkt Lubań sprawdź na Allegro
Reklama

Starostwo Powiatowe w Lubaniu szuka zastępcy naczelnika

Starosta Lubański ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Aplikować na Zastępcę Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych można do 26 sierpnia.
Starostwo Powiatowe w Lubaniu szuka zastępcy naczelnika

Autor: Powiat Lubański

OGŁOSZENIE STAROSTY LUBAŃSKIEGO O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 
Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych

I. Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Lubaniu, ul. Mickiewicza 2,59-800 Lubań. 

II. Zadania wykonywane na stanowisku: 

1) analiza dokumentacji ogłoszonych konkursów skierowanych do JST na realizację projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, 
2) przygotowanie projektów dokumentacji związanej z aplikowaniem o środki zewnętrzne, 
3) realizacja i rozliczanie zadań w ramach poszczególnych projektów ze środków zewnętrznych, 
4) przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, 
5) archiwizowanie właściwej dokumentacji, 
6) rejestrowanie postępowań, 
7) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji prowadzonych spraw, 
8) przygotowanie projektów uchwał i innych aktów prawnych z zakresu wykonywanych zadań, 
9) sporządzanie projektów odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz wystąpień do Rady Powiatu w zakresie wykonywanych zadań, 
10) opracowywanie informacji i sprawozdań z wykonywanych zadań, 
11) przygotowywanie projektów zleceń i umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą z zakresu inwestycji oraz sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków i faktur w tym zakresie 
12) Wykonywanie innych prac zleconych przez Naczelnika Wydziału, Starostę, Wicestarostę, lub Sekretarza Powiatu. 

III. Wymagania niezbędne od kandydatów: 

1) obywatelstwo polskie, 
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, 
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia, 
5) wykształcenie (poziom i / lub kierunek): wyższe i 4 lata stażu pracy (preferowane kierunki: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne, budowlane), 
6) zgoda na przetwarzanie danych osobowych. 

IV. Wymagania dodatkowe od kandydatów: 

1) znajomość ustawy o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027, 
2) znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, 
3) znajomość ustawy o finansach publicznych, 
4) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, 
5) umiejętność biegłej obsługi programów komputerowych (pakiet Microsoft Office), 
6) wysoka kultura osobista, 
7) komunikatywność, operatywność i dobra organizacja pracy, 
8) odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu 
9) umiejętność pracy w zespole, 
10) zdolność do analitycznego myślenia, 
11) zdolności opracowywania i redagowania tekstów, 
12) dokładność, samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. 
13) inicjatywa i zaangażowanie. 

V. Wymagane dokumenty: 

1) list motywacyjny, 
2) życiorys - curriculum vitae, 
3) kserokopie świadectw pracy (dokumentami potwierdzającymi staż pracy są: świadectwa pracy lub zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, 
6) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz w Dziale Kadr, 
7) oświadczenie o: 
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego, 
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne, 
c) nie byciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
d) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym lub zaświadczenie lekarskie, 
e) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji. 
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. 

VI. Warunki zatrudnienia: 

1) wymiar czasu pracy: pełny etat, 
2) sposób zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony, 
3) wynagrodzenie stosowne do zajmowanego stanowiska oraz posiadanych kwalifikacji, zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Nr 32/2009 Starosty Lubańskiego z dnia 8 czerwca 2009 roku w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Lubaniu ( ze zmianami) 
4) podległość służbowa: Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych, 
5) termin rozpoczęcia pracy: do uzgodnienia, proponowany wrzesień 2025 r., 
6) miejsce pracy: budynek Starostwa Powiatowego w Lubaniu przy ul. Mickiewicza 2, II piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na I piętro budynku wraz z toaletą przystosowaną dla wózków inwalidzkich, 
7) charakter pracy: praca administracyjno-biurowa, jednozmianowa w pomieszczeniu ze stanowieniem komputerowym (obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie), obsługa urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań, 
8) w przypadku, kiedy jest to pierwsza praca na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządowych, obowiązuje odbycie służby przygotowawczej.

W lipcu 2025r., tj. w miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Lubaniu, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%. 

VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów: 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 26.08.2025r. do godz. 17:00 ( pn., śr. i czw. od godz. 7:30 do godz. 15:30, wt. od 7:30 do 17:00, pt. od 7:30 do 14:00) zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lubaniu w sekretariacie, pocztą elektroniczną na adres: [email protected] w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub pocztą na adres urzędu ( ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań) z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych”. 

Aplikacje, które wpłyną do starostwa po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Dla nadanych pocztą decyduje data wpływu przesyłki do starostwa (tj. do dnia 26.08.2025r. do godz. 17:00), a nie data nadania przesyłki. 

VIII. Pozostałe informacje: 

a) Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Starostwa www.powiatluban.pl w zakładce „Zarządzenia Starosty” lub dostępny do wglądu w Starostwie Powiatowym w Lubaniu pok. 41, 
b) dodatkowych informacji o konkursie udziela p. Małgorzata Zahnd Sekretarz Powiatu tel. 756464358, p. Monika Przekop Naczelnik Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych, tel. 756464355 oraz p. Marzena Sokulska-Tropiejko tel.756464333, 
c) kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w kadrach Starostwa Powiatowego w Lubaniu, przed zawarciem z nim umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o niebyciu prawomocnie skazanym za przestępstwo umyślne, uzyskane na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego. 
d) wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. 
e) Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Lubańskiego www.bip.powiatluban.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Lubaniu, po upływie terminu składania dokumentów. Kandydaci z w/w listy zostaną telefonicznie zawiadomieni o terminie końcowej selekcji kandydatów. 
f) w Starostwie Powiatowym w Lubaniu obwiązuje wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona Zarządzeniem Nr 49/2024 Starosty Lubańskiego z dnia 12.09.2024r. ( www.bip.powiatluban.pl w zakładce: Zarządzenia Starosty Lubańskiego)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ReklamaZakład Pogrzebowy Hades S.C. 24/h 600451593, 781791731
Reklama
Izerbejdżan
Poradnia
trio jaz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaPowiat Lubań
Reklama