Od dnia 1 maja 2016 roku, obowiązek złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ponoszenia opłaty, spoczywał będzie na zarządcy nieruchomości. Mając powyższe na uwadze, mieszkańcy „dużych” wspólnot i spółdzielni, od dnia 1 maja 2016 roku, będą uiszczać opłatę za odpady do zarządcy. Właściciele domków jednorodzinnych, „małe wspólnoty”, instytucje użyteczności publicznej oraz podmioty gospodarcze składają deklarację i uiszczają opłatę na dotychczasowych zasadach.
Komunikat dot. sposobu płatności za odpady komunalne
W związku z pojawiającymi się wątpliwościami, co do sposobu płatności opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, uprzejmie informuję, iż mieszkańcy lokali w zasobach spółdzielni mieszkaniowej i „dużych” wspólnot mieszkaniowych (powyżej siedmiu lokali) uiszczają opłatę do końca kwietnia 2016 roku do Urzędu Miasta w Lubaniu (termin płatności raty kwietniowej upływa z dniem 15 maja 2016r.).
- 15.02.2016 12:58 (aktualizacja 13.08.2023 03:10)
Napisz komentarz
Komentarze