Poznaj istotę tekstowej interakcji z Klientem. Umożliwia to blog firmowy!
Zakładka blog lub aktualności jest nie tylko zabiegiem wspierającym skuteczne pozycjonowanie, ale również i częścią najpopularniejszego w ostatnich latach sposobu na zdobycie rzeszy Klientów. To właśnie tam w zdecydowanej większości przypadków realizowane są działania w ramach pracy nad contentem wewnętrznym. Doświadczone agencje SEO, takie jak Afterweb, regularnie dbają o dodawanie kolejnych artykułów. Jest to podyktowane faktem, iż algorytm Google dostrzega wtedy bieżące aktualizację wersji portalu. Sztuczna inteligencja otrzymuje znak, że Twoja firmowa strona nadal tętni życiem i warto ją pokazywać szerszej publiczności. Zwłaszcza, jeżeli za zakładką blog stoją wytyczne opisane jako White Hat SEO, dotyczące sposobu tworzenia wysokiej klasy treści. Umiejętna redakcja aktualności z całą pewnością sprawi, że profesjonalne pozycjonowanie stron będzie charakteryzowało się maksymalną skutecznością. Zadowalając oczekiwania algorytmu Google oraz samych czytelników dosłownie w mgnieniu oka poprawisz swoją pozycję rankingową. Jeśli dotrzesz do upragnionej pierwszej strony listy SERP, wówczas nawet najbardziej atrakcyjne rynki nie będą stanowiły dla Ciebie problemu. Zależy Ci na zdominowaniu największych miast? A może nieco mniejszych miejscowości, takich jak Bydgoszcz? Śmiało można zaryzykować stwierdzenie, że bez prawidłowo prowadzonego bloga takie zadanie będzie trudne do wykonania!
Podpowiadamy, jak pisać bloga, aby ten wspierał pozycjonowanie stron
Wcześniej wspomniane zasady White Hat SEO jasno pokazują, jakimi wytycznymi należy się kierować w przypadku chęci budowania strony internetowej zgodnej z założeniami wyszukiwarki Google. Praktyki zakazane opisane są jako Black Hat SEO i ich regularne używanie na dłuższą metę nie będą przynosiły pozytywnych efektów dla wizerunku Twojego przedsiębiorstwa w sieci. Blog musi być pisany regularnie. Im częściej będzie pojawiała się nowa aktualizacja, tym lepiej! Warto jeszcze podkreślić, że od strony technicznej uwaga powinna być zwrócona na nagłówki oraz tytuły. To miejsca idealne do zaprezentowania słów kluczowych. Nie unikaj ich również w treści. Najnowszy algorytm Google rozpoznaje odmiany językowe, co umożliwia swobodne żonglowanie frazami bez obawy o powtórzenia. Twój tekst powinien zamykać się w 3000 znakach ze spacjami, jednak gdy czujesz potrzebę dłuższej formy – nie ma problemu. Ważne, aby zaproponowany temat został maksymalnie wyczerpany. Tak, aby odpowiadał na najpopularniejsze pytania Klientów.
Źródło: https://afterweb.pl/