Zaproszenia w ładnym opakowaniu
Stworzenie dobrego i eleganckiego zaproszenia nie kończy się na zaprojektowaniu go. Aby osiągnąć zamierzony efekt, w swoich działaniach należy skupić się również na opakowaniu, a w tej roli najlepiej sprawdzą się koperty z nadrukiem. Wysyłacie zaproszenia w kopertach? Bądźcie kreatywni, dobierzcie odpowiedni krój fontu i upewnijcie się, że drukarnia, której zlecacie wydruk posiada najwyższą jakość druku. Nieeleganckie jest także wysyłanie kopert z nadrukiem wykonanym na biurowej drukarce.
Postaw na kolor
Jeśli zależy Ci na tym, by się wyróżnić, postaw na kolor. Wyróżnij swoją kopertę dobierając do niej logo w nietypowym kolorze - wyraźnym i intensywnym. Zazwyczaj nadruk na kopertach jest niebieski lub czarny. Przełam tę rutynę i wprowadź jasną, wiosenną barwę, którą skutecznie przyciągniesz uwagę stałych klientów i zachęcisz do współpracy niezdecydowanych.
Koperty z nadrukiem jaki rozmiar wybrać?
Najpopularniejszym formatem są koperty DL. W ofercie drukarni Piga oprócz nich, do wyboru są koperty w formacie C6, koperty C5, koperty C4 oraz kwadratowe (155 mm x 155 mm). Taka różnorodność produktów pozwala na dopasowanie kopert do odpowiednich formatów zaproszeń i ulotek. Nadruk w wysokiej jakości to podstawa dobrze wykonanego zamówienia.
Koperty reklamowe - papierowe czy bąbelkowe?
Koperty bąbelkowe są częściej używane do drobnych, lekkich przesyłek. Lepiej sprawdzą się w użytku indywidualnym do wysyłki niewielkich paczek. Papier, z którego wykonane są koperty firmowe, jest wytrzymały i przystosowany do transportu. Szanse, że ulegnie mechanicznemu uszkodzeniu zanim dotrze do klienta są niewielkie. Jeśli wysyłacie zaproszenia, ulotki i wizytówki, wybierzcie koperty papierowe.
Mimo nowoczesnej technologii, e-maili i smsów, tradycyjna forma przekazu pocztowego wciąż żyje. W instytucjach kultury obowiązuje zasada, że nietaktownym jest wysłanie zaproszenia na sztukę czy wystawę sławnego artysty drogą elektroniczną. Warto tę zasadę również wprowadzić w swojej firmie, dbając o wizualną i estetyczną część współpracy z klientami.