Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
czwartek, 28 marca 2024 14:05

Czy franczyza w sklepie odzieżowym się opłaca? – Orły Mody

  • 30.07.2020 15:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Czy franczyza w sklepie odzieżowym się opłaca? – Orły Mody

Przedsiębiorcy, prowadzący butiki oraz sklepy odzieżowe w Kielcach, Częstochowie czy innych miejscowościach średniej wielkości, mogą zastanawiać się czy dobrym pomysłem na ulepszenie biznesu jest przystąpienie do znanej marki ubraniowej, w postaci franczyzy. Może ona pomóc w rozwoju firmy, ale wiąże się z wieloma konsekwencjami. Czy to jedyny sposób na zwiększenie obrotów sklepu odzieżowego?

Franczyza sklepu odzieżowego –zalety

Związanie się ze znaną marką mody to spore odciążenie dla właściciela sklepu odzieżowego w Gliwicach czy Zabrzu. Wiele decyzji będzie podejmowanych za niego. Nie będzie musiał głowić się nad wystrojem lokalu, zatrudnianiem pracowników, szukaniem sukienek i spódnic po całej Polsce, ani opracowywać biznesplanu (zaplecza organizacyjnego). Franczyzodawca zrobi to wszystko za niego. Wystarczy działać wedle narzuconych wytycznych, a (przynajmniej w teorii), biznes sam się będzie kręcił.

Sklep odzieżowy – wady franczyzy

To co dla jednych jest największą zaletą, dla innych będzie ogromną wadą. W sklepie opartym o franczyzę o wiele rzeczy będziemy musieli pytać markę. Niewiele decyzji jest pozostawionych do naszego samodzielnego działania. Taki stan rzeczy przypomina trochę pracę na etacie, zamiast autentycznego prowadzenia swojej firmy. Pamiętajmy jednak, że za wszelkie niepowodzenia nadal to my ponosimy odpowiedzialność prawną oraz finansową. Marka dostarcza nam tylko swoje rozwiązania, ale w żaden sposób nie zagwarantuje nam sukcesu, ani nie sprawdzi naszych sprawozdań księgowych. Za całą tę usługę musimy również zapłacić wpisowe oraz comiesięczne czesne.

Czy istnieje inny sposób na reklamę sklepu odzieżowego?

Zanim spróbujesz swoich sił w prowadzeniu sklepu franczyzowego, postaw na pewną kartę jaką jest plebiscyt Orły Mody. Wzięcie udziału w konkursie nic Cię nie kosztuje, a sprawdzisz jaka krąży po Internecie opinia o Twoim sklepie oraz jak wypadasz na tle konkurencji. Otrzymanie wyróżnienia wiąże się z umieszczeniem danych firmy na stronach Orłów, co przekłada się na lepsze wyszukiwanie przedsiębiorstwa w wyszukiwarkach internetowych oraz potwierdzenie dla klientów, że jesteśmy rzetelni. Plebiscyt dokonuje przyznania tytułu laureata firmie na podstawie średniej, uzyskanej z ocen internetowych, wystawionych dla przedsiębiorstwa, w m.in. Google Maps, Zumi, Ceneo czy na Facebooku. Orły działają na bardzo szeroką skalę, poza modą znajdziemy takie branże jak: fryzjerstwo, weterynaria, czy firmy ochroniarskie.

Czy warto zainwestować w Orły?

Udział w plebiscycie nic Cię nie kosztuje, tak jak i umieszczenie na liście laureatów. Trzeba jedynie spełnić warunek – średnia ocen Twojego przedsiębiorstwa musi wynosi przynajmniej 8 punktów na 10 możliwych. Wówczas będziesz mógł się cieszyć z wyróżnienia. Jeśli zaś będziesz chciał się pochwalić tym faktem przed Twoimi klientami, możesz zakupić materiały marketingowe, w postaci tabliczki ze szkła akrylowego, dyplomu, logo w formie elektronicznej oraz listu gratulacyjnego.


 

--- Artykuł sponsorowany ---