Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
czwartek, 18 kwietnia 2024 04:18
Reklama
ReklamaCentrum Drewna Gryfów - Profesjonalny skład drewna
Reklama
Reklama

Leszek Leśko poparł kandydaturę Małgorzaty Hercuń-Dąbrowickiej

Leszek Leśko, burmistrz Olszyny poparł moją kandydaturę na stanowisko wójta. Z całego serca dziękuję za tę wypowiedź i wsparcie. - czytamy na profilu kandydatki na fotel wójta, w mediach społecznościowych. Poniżej list otwarty skierowany do Mieszkańców Gminy Lubań.
Leszek Leśko poparł kandydaturę Małgorzaty Hercuń-Dąbrowickiej

Szanowni Państwo, drodzy mieszkańcy Gminy Lubań,

w niedzielę 7 lutego czekają Państwa przedterminowe wybory samorządowe, w których będziecie wybierać Wójta Gminy Lubań. Wśród kilku kandydatów, którzy startują w wymienionych wyborach jest Małgorzata Hercuń-Dąbrowicka, córka mojego wieloletniego przyjaciela, niedawno zmarłego Wójta Gminy Lubań Zbigniewa Hercunia.

Szanowni Państwo,

Małgosię znam od dziecka. Od najmłodszych lat była bardzo ciekawa świata oraz niebywale interesowała się pracą swojego ojca, który przez lata pełnił funkcje publiczne, pracując dla dobra lokalnej społeczności. Przypomnę, że śp. Zbyszek Hercuń był świetnym pedagogiem i samorządowcem, a Małgosia zawsze stała u Jego boku, obserwując jak sprawnie działa na rzecz Was - Mieszkańców Gminy Lubań, obserwując jego trudne zmagania o każdą pozyskaną złotówkę, obserwując jego nadzór nad dziesiątkami przeprowadzonych w latach 2010-2020 inwestycji, obserwując jak szybko i pozytywnie za Jego rządów zmieniała się Wasza wspólnota. Uważam, że przez wszystkie te lata Małgosia wiele się od swojego ojca nauczyła i dojrzała do bycia samorządowcem oraz do pełnienia odpowiedzialnej funkcji Wójta Gminy Lubań.

Drodzy Państwo,

gdybym był mieszkańcem Państwa gminy, na pewno oddałbym swój głos na Małgosię. Naprawdę warto, by to właśnie Ona przez kolejne lata, kierowała Waszą wspólnotą kontynuując dzieło swojego ojca, a mojego przyjaciela Zbyszka Hercunia.

Pozdrawiam Państwa serdecznie

Leszek Leśko

Burmistrz Olszyny

Link do profilu Małgorzaty Hercuń-Dąbrowickiej w mediach społecznościowych.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
rolnik_szuka_zony 26.01.2021 09:50
Podziwiam Panią Hercuń, że się nie daje prowokować :) najlepsza kandydatka ze wszystkich kandydatów

Wybirca 26.01.2021 13:17
Powodzeni pani Małgosiu i wytrwałości w tym jadzie. A ten kto to pisze ,wiemy przecież kto:-) niech przepadnie w swym jadzie i głupocie

KwikKwik 26.01.2021 09:48
Te wszystkie negatywne komentarze to chyba pisze czerwona ze złości AU razem z jej świtą, bo żaden inny kontrkandydat nie jest aż tak zawistny i zły. Boże broń nas przed Ussss....

Kolo. 26.01.2021 11:19
Mamy obraz zawiści, rzetelnej kandydatk.

Mieszkanka 26.01.2021 11:54
Tak samo wszytskie zarzuty do Pani Usyk pisze, Pani Hercuń...

Zuzula 26.01.2021 13:19
Nie wieże w to za za bardzo kulturalna osoba a nie od pługa oderwana

Aleksandra 27.01.2021 13:58
Pani Hercuń sama napisała, że jest rolnikiem

Aleksandra 26.01.2021 18:39
Nie masz dowodów, a pomawiasz Panią Anetę Usyk. W tym momencie nie jesteś lepszy od zachowania, które zarzucasz Pani Anecie. Ta kobieta ma cierpliwość. Plujesz jadem na Panią Anetę, a wystarczyłoby poprzeć swojego kandydata. Jak nie ma argumentów to są pomówienia, oszczerstwa, itp. To tylko wzmacnia Panią Anetę. Kto logicznie myśli, to wnioski wyciągnie. Dalej wyrzucajcie żółć, może lepiej się poczujesz, tylko na jak długo.

stary_cis 26.01.2021 09:36
Wiadro pomyj, jakie wylało się tutaj na Pana Leśko i Panią Hercuń świadczą o kompletnym braku kultury komentujących. Co ciekawe, większość tych nienawistnych komentarzy jest pisanych z jednego komputera pod różnymi pseudonimami. Kontrkandydaci się gotują? Żałosne to...

Mieszkanka 26.01.2021 11:56
Również proszę spojrzeć na komentarze pod artykułem o Pani Anecie. Tam to dopiero jest żałosne prawda Pani Gosiu? Widać czyje tam palce były maczane ;)

Aleksandra 26.01.2021 18:45
Można powiedzieć, że tzw. słupy komentują krytycznie na fb. Co ciekawe te same osoby podobnie się zachowują na profilu Pana Zjawina, który usuwa ich komentarze. Konta bez znajomych, aktywność jedynie w 2016 roku. Czy jest to pomysł firmy od kampanii? Warto się temu przyjrzeć.

Wyborca 26.01.2021 13:22
Popieram . Mądry wpis

Obywatel123 25.01.2021 21:38
A ja nie znam ani jednej ani drugiej.Popatrzyłem na zdjęcia i co?Ta większa Pani to rodem z Alternatywy.Zresztą od takich to ja się od lat odbijałem w niejednym urzędzie.Pewnie ma doświadczenie w swoim fachu.W to nie wątpie.Takie od lat siedzą przy pączku i kawie i jak wchodzisz to co?Oni gotów pomyśleć że to my jesteśmy dla nich.Phi!Następny!!

Grzegorz 25.01.2021 20:24
Najlepiej wylać pomyje anonimowo i po sprawie. Miej odwagę i napisz te paszkwile na FB pani Małgorzaty Hercuń. Wtedy okażesz się odważnym człowiekiem. Pa. IP to nie jest anonimowość.

alibaba 26.01.2021 06:11
Pan stale pisze o odwadze i podpisaniu się z imienia i nazwiska, a gdzie Pana odwaga? Podpisanie się Grzegorz nie wiele mówi, w całej gminie jest ich na pęczki. Napisanie tego co się myśli na FB owszem, ale czy tam nie można założyć konta na fałszywe nazwisko? Poza tym co to da potencjalnemu wyborcy, że podpiszę się Jolanta lub Tomasz, nic! Z czytanych informacji wynika, że większość osób wyrobiło sobie zdanie o kandydatce na podstawie dwóch kryteriów, albo nienawidzą Pani Anety Usyk, albo nie znają Pani Małgorzaty Hercuń osobiście i tylko śliczne obrazki kształtują ich opinię. Proszę samemu podpisać się z imienia i nazwiska jak jest Pan tak gorącym orędownikiem Pani Małgorzaty, jak wygra będzie miał Pan zapewnioną wdzięczność i wszystko załatwi w gminie od ręki, jak przegra najwyżej zmieni Pan miejsce zamieszkania np. na Olszynę, blisko jest. To co piszą osoby wypowiadające się to nie paszkwile, tylko ich zdanie na dany temat, nie maja odwagi podpisać się z imienia i nazwiska, no cóż na podstawie lat doświadczeń w kontakcie z Panią Małgorzatą rozumiem ich zdrowy rozsądek. Pan najwyraźniej nie zna tej rodziny i ich zawiści i jeszcze innych mało pochlebnych cech. Pisał Pan, też wcześniej, że wykształcenie nie jest potrzebne wystarczy pomysłowość i umiejętność zarządzania, otóż myli się Pan wykształcenie jest potrzebne byśmy nie cofnęli się do średniowiecza, a z pomysłowością Pani Małgorzaty zetknie się Pan na pewno jak Jej się narazi, bardzo pomysłowo się na Panu odegra.

do alibaby 26.01.2021 09:01
Pisząc o zawiści proszę nie zapominać kto ją promuje i popiera.

Wyborca 26.01.2021 13:28
Oj się napracowałeś na tych wypocinach aż zle się to czyta

alibaba 26.01.2021 19:01
Oj bardzo przepraszam, za takie trudności, pewnie dla Pana bardziej do przyswojenie byłoby "Partia z narodem, naród z partią", ale to już nie ta partia i nie ten naród

Obywatel123 26.01.2021 22:28
Kolego.A jakie wykształcenie posiadają towarzysze co planują zrobić nam śmietnisko europy w naszym domu?!Łapówkarskie?!Nie irytuj.Bo o tych wykształconych to mamy codziennie artykuły ile milionów zniknęło.

Kolo 26.01.2021 09:13
Każdy niewygodny wpis u tej Pani zostaje od razu usunięty

Kolo 25.01.2021 13:38
Dalej sciemnianie układy, co następnie użycie święconej wody? Typowe zagrania rodem z PZPR.

Januszek 25.01.2021 10:23
Jeżeli ten pan jest na liście wyborców to sobie może popierać wspierać itd a ja mam swoje zdanie o tej pani i nie popieram i odradzam innym

Dlb 25.01.2021 12:48
Ja osobiście popieram panią Gosię jest super kobietą głosujecie na nią a pan burmistrz też jest ok

Wybirca 25.01.2021 19:43
Pełne poparcie tak trZymac pani Gosiu

wyborca 25.01.2021 10:02
Gdyby Pan burmistrz Leśko poparł Panią Hercuń jako osoba prywatna nie byłoby w tym nic zdrożnego, ale że poparł jako burmistrz Olszyny Leszek Leśko to przekroczył uprawnienia burmistrza. Żaden burmistrz czy wójt nie ma prawa ingerować w wybory w innej gminie. Zachodzi uzasadnione podejrzenie popełnienia przestępstwa przekroczenia uprawnień przez burmistrza Olszyny. Gminna Komisja wyborcza powinna zawiadomić odpowiednie organy by w trybie wyborczym wyjaśniły tą sprawę. Tyle w temacie pozdrawiam.

Radny 25.01.2021 11:23
Durnowaty ty aż dymi! Po prostu samorządowcy się wspierają i mają pełne i niczym nie skrępowane prawo wyrażać swoje urzędowe (bo nie prywatne) sympatie z kim ewentualnie gotowi współpracować. Jakoś pani "U" nie wzbudza większych zainteresowań okolicy.

Wyborca 25.01.2021 13:29
Współpraca samorządów a ingerencja w wybory w obcej gminie to dwie różne sprawy.

Aleksandra 25.01.2021 14:21
Zapytam wprost. Dlaczego wymieniasz tylko Panią Usyk? A gdzie pozostali kandydaci? Myślisz, że po wyborach, jak ktoś inny zostanie wójtem, to Burmistrz nie będzie z nim współpracował? Za chwilę Pan Zjawin pokaże poparcie ze strony Wójta Siekierczyna, Pani Usyk Burmistrza Leśnej, itd. Tu nie ważne kto kogo po plecach klepie, ale co gwarantuje nam swoją osobą. Jaki ma plan na rozwój gminy, czy zna nasze potrzeby, wie w jaki sposób pozyskać środki, itd. To jest ważne dla mieszkańców dokonujących wybór. Proponuję rzetelnie zapoznać się z programami wyborczymi, kompetencjami kandydatów, osobami, które współpracują z kandydatami, pomysłami na realizację obietnic wyborczych. Pan Burmistrz nie przyjdzie zarządzać naszą gminą, nie udzieli wsparcia finansowego. Wójt ma samodzielnie myśleć, podejmować decyzje z myślą o nas- mieszkańcach i naszej gminy.

Zainteresowany 25.01.2021 20:23
Widocznie pani Aneta nie ma aż tak dobrej opinii u swojego pracodawcy ze nie chce jej wystawić referencji . Ludziie wam już chyba cała ta sytuacji pod deklem pomieszała . A może COVID bo słyszałem ze duże spustoszenie w mózgu robi . Pozdrawiam w ten miły spokojny wieczór.

Aleksandra 26.01.2021 18:59
Jej nie musi referencji wystawiać pracodawca. Zapraszam na fb Pani Anety Usyk i poczytać bardzo przychylne komentarze mieszkańców Gminy Leśna. To o wiele więcej znaczy, niż pochwalny list Burmistrza.

Danka_L 26.01.2021 12:11
Poparcie ościenne jest ważne bo np. z panią U - jak na razie - nikt nie deklaruje, że będzie układał przyzwoite międzygminne oczywiście stosunki.

Aleksandra 26.01.2021 18:56
A masz gdzieś deklaracje, że ktoś z sąsiednich gmin nie będzie współpracował z Panią Anetą? Nie masz, a piszesz. Na tym polega wasza kampania i nagonka. Napisz coś dobrego na temat artykułu, a nie insynuować kłamstwa.

Taki tam 25.01.2021 15:13
Problem pojawia się, gdy ktoś tak zrósł się że stanowiskiem, że wydaje mu się, że on i zajmowana funkcja to jedno. Otóż nie. Leszek Leśko jako osoba prywatna może mieć dowolne preferencje polityczne, czy samorządowe i popierać kogo chce. Ale nie może tego robić jako burmistrz ( np. podpisywać listy poparcia swoją funkcją), bowiem burmistrz m.in. reprezentuje gminę na zewnątrz. Poparcie kandydatury przez burmistrza Olszyny mogłoby w takiej sytuacji oznaczać, że poparcia udziela gmina (bo burmistrz ją reprezentuje), a to leży poza zakresem kompetencji burmistrza i gminy. Moim zdaniem to polityczny strzał w kolano. Zarówno dla kandydatki, jak i dla burmistrza.

Politolog 25.01.2021 18:51
Na jakiej liście Burmistrz Olszyny złożył podpis? Dla Twojej wiadomości wyjaśniam, że list otwarty to nie lista poparcia kandydatki na wójta – możliwość złożenia podpisu na takiej liście mają tylko mieszkańcy Gminy Wiejskiej Lubań. Natomiast list może napisać każdy.

Taki tam 26.01.2021 12:31
To napiszę prościej, bo widzę, że przykład został potraktowany jako opis faktu. Na plakacie z poparciem, czy jako autor listu otwartego może wystąpić Leszek Leśko, mieszkaniec Olszyny, samorządowiec. Na plakacie takim zdjęcie nie może być jednak podpisane "Leszek Leśko, burmistrz Olszyny". Funkcja burmistrza nie jest zrośnięta z człowiekiem. Gdy p. Leśko wypowiada się jako burmistrz, czy zabiera jako burmistrz stanowisko w jakiejś sprawie, nie musi się to pokrywać z jego osobistymi poglądami. Jeśli np. wolą Rady Miejskiej będzie zmiana miejscowego planu i utworzenie w gminie miejsca dla budowy fotowoltaiki, to Leszek Leśko jako osoba prywatna może się temu sprzeciwiać, ale jako burmistrz musi to wykonać. I odwrotnie, jak lubi osobiście kandydatkę sąsiedniej gminy, może zachęcać znajomych do głosowania na nią, pisać listy, agitować itp. Ale poza czasem pracy, jako prywatna osoba, a nie jako burmistrz! Takie pomieszanie spraw prywatnych ze służbowymi budzi mój niepokój, byłem przekonany, że to jest oczywiste dla osób zajmujących publiczne stanowiska. Okazuje się jednak, że nie dla wszystkich. Jakie są tego skutki...

Ludwisia 26.01.2021 12:08
A skąd TakiTam i inni mu podobni mogą o tym mieć chociażby szare pojecie jak to klasyczny hejeterk - aby dowalić i szukać haczyków.

Prawnik 25.01.2021 12:46
Jeszcze nigdy się tak nie ubawiłam. Może to „mgła mózgowa” związana z Covid – 19? Ratunku gdzie ja żyję?

alibaba 25.01.2021 21:10
Szkoda, że to nie żart, niestety to smutna rzeczywistość:(

Jarek 25.01.2021 09:11
To Olszyna właśnie:https://interwencja.polsatnews.pl/reportaz/2019-05-22/zaklad-miesny-pod-samymi-oknami/?fbclid=IwAR0VZT41XoHfdjKFj8rcyeNpvpjwQbwhvSsQwg4TQMypIHoLM2hKr_9u6QU

Obiektywny 25.01.2021 08:47
Kolega ojca i tyle w temacie. To jakby wdowa po wójcie poparła.

kukułka 25.01.2021 00:49
*A o to za figura ten L.Leśko?* oznaczamy wpisy pisane z jednego nr IP a podpisywane różnymi nickami

Śmiech na sali 25.01.2021 20:27
Taka figura ze od początku demokracji jest burmistrzem cenionym w olszynie a pani Aneta nie dopchała się do ....... ani razu . Wiec narazie to niezłą figurę ma na wyretuszowanej fotce

kukułka 26.01.2021 09:07
Cenionym przez kogo?Przez kilku kolegów i klakierów?

Kolo 24.01.2021 23:31
Gdzie konkret, dalej bleble i tatuś. Zapomniałeś o sklepach.Zatrudnij u siebie takiego fachowca.

hans 24.01.2021 23:10
*Wybierzcie Małgosię bo znałem jej tatusia.* oznaczamy wpisy pisane z jednego nr IP a podpisywane różnymi nickami

hans 24.01.2021 23:08
*Czy to znaczy że stanowiska są dziedziczone i tylko dzieci powinny zajmować stanowiska po rodzicach.Czy może decyduje klucz partyjny a może znajomości i koneksje?Jakoś nie dziwi mnie to poparcie.* oznaczamy wpisy pisane z jednego nr IP a podpisywane różnymi nickami

Janina 25.01.2021 20:30
Litości nikt nie chce poprzeć kontrkandydatów ze tyle pomyj tu się wylewa . Boże widzisz a nie grzmisz w tą ludzka głupotę . Powodzenia pani Małgosiu

Reklama
ReklamaZakład pogrzebowy ZGiUK Lubań
ReklamaPunk Pobrań COVID-19 i badania laboratoryjne
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: laikTreść komentarza: ciekawe kto wie, kto miał glejt z Kolegium dla TummData dodania komentarza: 17.04.2024, 22:29Źródło komentarza: Powiat Lubański. Wieść gminna niesie, kto będzie starostąAutor komentarza: kierowcaTreść komentarza: Trzeba sprawdzić ile przyjmują interesantów i najbardziej leniwych zwolnićData dodania komentarza: 17.04.2024, 22:22Źródło komentarza: Powiat Lubański. Wieść gminna niesie, kto będzie starostąAutor komentarza: Obywatelski obowiązekTreść komentarza: Moi drodzy, nie ulega zatem wątpliwości że obecny Burmistrz Pan Leszek Leśko wykorzystuje swoją władzę wykonawczą względem podległych mu organów. W dużym stopniu uderza w Sołectwa, Dyrektorów podległych placówek, Grono Pedagogiczne i wszystkich innych mieszkańców, którzy pozyskują dobra finansowe z jego zarządzania Gminą Olszyna. Dzisiejszą debata pokazała jak uporać się z problemami zadłużeń i obciążeń finansowych- sprzedajac kolejne dobra materialne czyli nieruchomości. Czy to zysk dla gminy czy raczej strata? Ponadto zgodnie z pistanowieniami Komisarza Wyborczego nie można propagować komitetu wyborczego w miejscach publicznych takich jak szkola, przedszkole. Ten temat niezwłocznie należy przekazać Policji, Prokuraturze oraz Kuratorium Oświaty. Pracownicy złamali prawo, powinni być odwołani że stanowisk. Zarówno Pani Szkudlarek jak również Pani Kubińska.Data dodania komentarza: 17.04.2024, 22:14Źródło komentarza: Dyrektorka z Biedrzychowic - "Całym sercem jesteśmy za Naszym Panem Burmistrzem"Autor komentarza: OlszynkaTreść komentarza: Ten co mówił że obecna władza to samo zło a potem nie poparł obecnego kontrkandydata bo jednak to nie jest czas na zmiany tylko skok na hajs. Nieładnie.Data dodania komentarza: 17.04.2024, 22:12Źródło komentarza: Powiat Lubański. Wieść gminna niesie, kto będzie starostą
Reklama
Reklama
Reklama