Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
czwartek, 25 kwietnia 2024 03:19
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Wypadek ze skutkiem śmiertelnym

Dziś około 6. na skrzyżowaniu ul. Rybackiej z Lwówecką w Lubaniu doszło do wypadku ze skutkiem śmiertelnym. Kierowca Peugeota jadąc w kierunku Olszyny wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle.
Wypadek ze skutkiem śmiertelnym

Z relacji świadków wynika, że kierowca Peugeota widząc wyjeżdżające od strony centrum miasta Audi próbował jeszcze uniknąć zderzenia.

- Jechał szybko, próbował odbić, ale zahaczył przód Audi i zawinęło go na słup – usłyszeliśmy od świadka zdarzenia, który już na zielonym świetle wjeżdżał na skrzyżowanie za Audi.

Niestety Peugeot drzwiami od strony kierowcy najpierw ściął latarnię, a następnie uderzył w słup sygnalizacji świetlnej. Uderzenie było tak duże, że zerwało wszystkie sygnalizatory.

W wyniku zderzenia 54-letni kierowca Peugeota odniósł bardzo poważne obrażenia. Przybyli na miejsce ratownicy dłuższy czas prowadzili resuscytację krążeniowo oddechową, niestety bezskutecznie.

Kierującej Audi kobiecie najprawdopodobniej nic się nie stało, jednak w związku z ciążą i ona trafiła pod opiekę medyków.

W tej chwili droga DK30 jest zablokowana od strony ul. Warszawskiej. Kierowcy jadący w kierunku Zgorzelca zmuszeni są jechać przez centrum miasta. Zablokowana jest też część skrzyżowania koło Netto. Kierowcy nie skręcą z Uniegoszczy w kierunku Jeleniej Góry. Ul. Lwówecką od strony centrum wyjedzie się jedynie w kierunku Jeleniej Góry.

Na miejscy pracują służby JRG Lubań, policja i zespoły ratownictwa medycznego.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
panjapa 04.11.2020 18:23
Jechał szybko, powoli go poniosą.

hebel 02.11.2020 21:08
Fotoradarze wróć!

piotr 02.11.2020 18:35
Wystarczy jechać przepisowo wszędzie czy to sygnalizacja czy rondo czy zwykłe skrzyżowanie.

dfg 03.11.2020 20:30
powinno być 60km/h + fotoradar. 60, bo to jest jednak obwodnica a nie droga w centrum miasta.

Lubek 02.11.2020 14:13
Zaprotestował przeciw decyzji TK i zablokował skrzyżowanie.

Kornik 02.11.2020 21:14
Lubek! Ty taki durnowaty że wypada abyś ty na tym skrzyżowaniu był następny...bloker. Choćby jako rowerzysta.

Logik 03.11.2020 09:01
Nie uważasz że taki komentarz w obliczu śmierci jest nie na miejscu?. Człowieku, pomyśl trochę, co wypada a co nie.

mm 02.11.2020 12:40
A wystarczy porobić ronda i tu i koło kościoła i koło cmentarza i odrazu ruch zwolni bo nikt nie wjedzie na rondo 100 na godzinę

John 02.11.2020 14:14
Z ronda może wyskoczyć niczym Adam Małysz

Deweloper 02.11.2020 15:19
A wiesz ile milonow kosztuje tak prymitywne mozna rzec rondo?

Dan 02.11.2020 16:54
Dwa takie *** ronda są na wyjeździe ze Zgorzelca. Proponuję spróbowadź wyjechać po 15 stej z miasta, powodzenia w staniu w wielkim korku.

Korynna 02.11.2020 21:16
Z pewnoscią warto zawsze poczekać aby mieć całe auto i przeżyć...

Max 02.11.2020 22:06
Masz rację ... w Zgorzelcu te ronda to wielka porażka !!

Marek 03.11.2020 12:29
Tak sie sklada ze pracuje przy wyliczeniach, gdyby to rondo bylo dwa razy wieksze to korek z ul Daszynskiego siegal by Lagowa tak, ze nie mowcie ze porazka bo nikt z was nie liczyl aut a nawet nie ma pojecia ile 10 aut zajmują dlugosci drogi, pozdrawiam

wsdf 02.11.2020 16:57
Wydaje mi się, że ronda w takim miejscu skutkowałby dużymi korkami. Ta ulica jest zbyt ruchliwa na rondo

GRU 02.11.2020 21:15
To widocznie nie widziałeś ruchliwych rond...

Kierowca 02.11.2020 12:35
Wjazd na to skrzyżowanie na czerwonym, to niestety norma. Jestem na nim codziennie 2 razy i codziennie ktoś to robi. Niestety temu się nie udało. Kamery na tym skrzyżowaniu rejestrujące wjazd na czerwonym zwrócą się w dwa dni.

Ja 02.11.2020 14:03
Podzielam twoje zdanie, też codziennie widzę jak beztrosko na czerwonym tam przejeżdżają to była kwestia czasu żeby doszło do takiej tragedii.

Stop 02.11.2020 17:09
Przejazd na czerwonym ale również niezatrzymanie się na zielonej strzałce to podstawowe wykroczenia na tym skrzyżowaniu i koło kościoła.

Prosektor 02.11.2020 11:08
Sprawność naszych służb jest zadziwiająca - z rozbitymi autami uporali się w miarę szybko - gorzej z ofiarą czyli trupem. Leżał sobie na deszczu (wprawdzie workiem przykryty) do godziny 11.oo. W PRL-u na Lubań była jedna skrzynka i jeden samochód w ZGiUK-u do przewożenia zwłok. Ale nigdy tyle czasu nie czekano na usuniecie z miejsca zdarzenia. Zwłoki zabierano w pierwszej kolejności.

? 02.11.2020 14:42
Nie wiń służb tylko system u góry który odpawiada za służby. Policja ma teraz dużo pracy, sprawdzanie kwarantanny, zabezpieczenia protestów a do tego obsługa petentów. Ktoś wyżej doprowadził do tego że brakuje ludzi do pracy i do tego że zamiast patrolować muszą robić inną robotę związaną z covid

Gandi 02.11.2020 21:20
Też prawda - ale policja nie zajmuje sie transportem zwłok. Czy tak trudno Arusiowy wraz z asystentem pomyśleć nad zobowiązaniem zakładów pogrzebowych (jest kilka) do wprowadzenia dyżurów. Takie dyżury mieli pracownicy ZGIuK-u za PRLu i sprawa była rozwiązana. Dyżurowali chętnie bo robota dodatkowo płatna.

ert 03.11.2020 20:34
Serio myslisz, ze burmistrz może zmusić prywatną firmę do udzielania usług, bo tak?

Logik 03.11.2020 22:07
Gandi. Teraz każdy zakład pogrzebowy ma takie dyżury. Tylko nikt bez decyzji rodziny nie ma prawa do wybrania konkretnego zakładu. Trzeba było czasu aby powiadomić rodzinę.

Logik 03.11.2020 09:06
Teraz jest wiele firm pogrzebowych. Kto miał w/g Ciebie zdecydować którą firmę wybrać?, lekarz, policjant czy strażak?. Musiano powiadomić rodzinę zmarłego i rodzina o tym decyduje, a to niestety musiało potrwać.

MIlton 04.11.2020 09:33
Mogliby sie naradzać dwa dni - nie ma nic do tego rodzina. Służby na miejscu organizują pomoc medyczną, transport wraków, sprzątanie drogi w tym usuniecie zwlok do najbliższego prosektorium. Stamtąd rodzina może już sobie - jak prokurator zezwoli po sekcji - organizować pochowek i wybierać zakład pogrzebowy. Jasne?

sebek 04.11.2020 09:55
To też nie do końca tak. Prokuratura co jakiś czas ogłasza przetarg na usługę odbioru zwłok. Teraz realizuje ją Jakiś zakład pogrzebowy z Jeleniej Góry

.. 02.11.2020 10:45
Jak się w jeżdża na skrzyżowanie na zielonym to też trzeba uważać. Pani ma nauczkę bo wariatów nie brakuje. Tak samo jak się przechodzi pasami na zielonym.Piesi jak mają zielone to przechodzą przez drogę z klapkami na oczach.

Jan 02.11.2020 10:40
Barierki sa za wysokie nie widac swiatel nadjezdzajacego auta jadacego od strony Zgorzelca, kolejny balwan kierownik, w zeszlom sobote w lubaniu byli na podkowie z programu tvn turbo, absurdy drogowe....Do tego na tym skrzyzowaniu nie jednokrotnie widzialem jak kierowcy dzieki super urzadzeniu ktore oblicza czas zmiany swiatel ruszaja gdy jest 3trzecia sekunda na czerwonym swietle, takie rzeczy tylko u nas.

Mieszkaniec 03.11.2020 07:06
i dobrze ruszają bo po to jest sekundnik. Ważne czy wyjeżdżają za sygnalizator na czerwonym czy też już na zielonym. Jezeli na zielonym to dobrze jak na czerwonym to żle. Właśnie po to jest wskazany czas aby kierowca mógł przygotować się do ruszenia lub zatrzymania. Czekanie z wrzuceniem biegu do światła zielonego powoduje, że przez skrzyżowanie przejedzie w tym samym cyklu zmiany świateł mniej pojazdów. Oczywiście to prędkość z jaką przejeżdża ostatni pojazd na zmianie cyklu jest już duża i to ewentualnie jego wjazd na czerwonym jest kluczowy dla skutku wypadku.

Jan 03.11.2020 12:31
Zle mnie zrozumiales ruszaja na czerwonym swietle w trzeciej sekundzie......

ert 03.11.2020 20:39
A ty Janie dalej sam nie rozumiesz. On tobie napisał, że jeżeli tylko ruszają a nie mijają światła na czerwonym to nic złego nie robią. Po to jest ten sekudnik, żeby ruch był płynniejszy. Dalej jak tam jeżdżę to starzy ludzie w ogóle nie patrzą na to tylko czekają na zielone i dopiero ruszają co jest totalnie bez sensu.

Kiwi 02.11.2020 10:33
Barierki fakt utrudniają widoczność nie powinno ich tam być. Przedewszystkim światła latarni powinny być włączone na całym odcinku obwodnicy. Zwłaszcza o tej porze roku. Nie widac ludzi na przejściach dla pieszych?

kaj 02.11.2020 10:28
potwierdzam te barierki zaslaniaja,kasa poszla .

szytelnik 02.11.2020 10:21
Stefan ty d... barierki chronią pieszych

999 02.11.2020 10:16
W Lubaniu wjazd na skrzyżowanie na czerwonym świetle to norma.Jadąc od Zgorzelca na Leśną,przy sądzie,podczas każdego cyklu zmiany świateł, przynajmniej 2-3 auta jadą na czerwonym.To samo jadąc od dworca PKP do marketu Aldi.A policja śpi.

Xx 02.11.2020 11:36
Policja byla kiedys...

Małgorzata 02.11.2020 14:56
Nie zawracaj glowy policji, policja szuka kto bez maski ?.

Igor 02.11.2020 17:43
Po czesci masz racje, ale przypatrzylem sie i sa zle zesynchronizowane jak jedziesz w strone Zareby i masz zielone, to w tym momecie od strony targowiska

Jj 02.11.2020 09:57
Sam poniósł karę za swój pośpiech na szczęście nie zabił niewinnej pani w dodatku w ciąży.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama
News will be here
ReklamaPowiat Lubań
Reklama