Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
piątek, 19 kwietnia 2024 09:19
Reklama
ReklamaCentrum Drewna Gryfów - Profesjonalny skład drewna
Reklama
Reklama

Komunikat Starostwa Powiatowego

Decyzją Starosty Lubańskiego w dniu 24 marca 2020 roku (wtorek) Starostwo Powiatowe w Lubaniu pracuje w godzinach: 7.30 - 15.30.
Komunikat Starostwa Powiatowego

W związku z ogłoszonym stanem epidemii do odwołania zmieniony został sposób obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu.

Od dnia 24 marca 2020 roku obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Lubaniu odbywa się w następujący sposób:

- poprzez złożenie dokumentacji (zaklejona koperta) w skrzynce podawczej (urna) dostępnej w przedsionku przy drzwiach głównych urzędu od ul. Mickiewicza (bez potwierdzenia daty wpływu),

- elektronicznie poprzez wykorzystanie platformy ePUAP, ​

- telefonicznie, faxem i  korespondencyjnie.

Wydawanie dokumentacji interesantom odbywać się będzie za pośrednictwem platformy ePUAP lub korespondencyjnie za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A.

Do urny prosimy wrzucać:

  1. wniosek o rejestrację pojazdu/przerejestrowanie pojazdu/wyrejestrowanie pojazdu wraz z kompletem dokumentów oraz tablice rejestracyjne;
  2. wniosek – zgłoszenie zbycia/nabycia (sprzedaży, darowizny);
  3. podanie o odesłanie dowodu rejestracyjnego wraz z załączonym pozwoleniem czasowym (ewentualnie kartą pojazdu w zależności od sprawy) bądź dowodem rejestracyjnym, który był wymieniany;
  4. podanie o wydanie zaświadczenia dotyczącego utraty dowodu rejestracyjnego/ karty pojazdu wraz  z opłatą;
  5. wniosek o wtórnik tablicy lub dodatkowej tablicy rejestracyjnej wraz z opłatą;
  6. podanie o odesłanie prawa jazdy wraz z załączonym dokumentem prawa jazdy, który był wymieniany;
  7. wniosek o PKK (profil kandydata na kierowcę) wraz z oryginałami dokumentów;
  8. wniosek o wydanie prawa jazdy wraz z kompletem dokumentów;
  9. wniosek o wydanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane wraz z kompletem dokumentów. 

Pozostała dokumentacja przyjmowana jest za pośrednictwem platformy ePUAP lub Poczty Polskiej. 

W uzasadnionych przypadkach wizyta osobista jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym umówieniu z merytorycznym pracownikiem.

Zalecamy:

  • korzystanie z procedur oraz druków i formularzy zamieszczonych w BIP Starostwa Powiatowego w Lubaniu, zakładka karty usług (np. Wydział Komunikacji i Drogownictwa: zbycie lub nabycie pojazdu),
  • przedkładać kompletną dokumentację wraz z dowodem opłaty,
  • podać numer telefonu celem umożliwienia kontaktu,
  • korzystać z telefonów do właściwych merytorycznie wydziałów wskazanych w BIP,
  • korzystać z informacji telefonicznej POI tel. 75 64 64 300 oraz fax. 75 64 64 321,
  • korzystać ze środków komunikacji elektronicznej.

Dane kontaktowe dotyczące poszczególnych wydziałów dostępne są na stronie internetowej pod adresem www.powiatluban.pl, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem https://bip.powiatluban.pl/  

Korespondencję tradycyjną prosimy kierować na adres:

Starostwo Powiatowe w Lubaniu

ul. Mickiewicza 2

59-800 Lubań

Korespondencję elektroniczną na adres e- mail [email protected] lub poprzez platformę ePUAP. 

SEKRETARIAT

  • 75 64 64 300
  • fax. 75 64 64 321
  • ePUAP /8u2x29mfkn/skrytka

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA

Mając na względzie obowiązujące przepisy dotyczące wymierzania kar z tytułu niedokonania w 30- dniowym terminie rejestracji pojazdu sprowadzonego z Unii Europejskiej albo niezgłoszenia w tym terminie nabycia/ zbycia pojazdu zarejestrowanego w kraju informujemy, że niedopełnienie tych obowiązków z powodów związanych z epidemią koronawirusa będzie traktowane jako siła wyższa w rozumieniu Kodeksu Powstępowania Administracyjnego wyłączająca odpowiedzialność z tytułu dokonanego naruszenia.

WYDZIAŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-PRAWNY

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII i GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA

WYDZIAŁ EDUKACJI

WYDZIAŁ SPRAW SPOŁECZNYCH I ROZWOJU

POWIATOWY ZESPÓŁ DO SPRAW ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

REFERAT ds. OBSŁUGI ORGANÓW RADY

POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW

PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA

  • 75 64 64 338

WYDZIAŁ BUDŻETU I FINANSÓW

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy kontaktować się poprzez adres e-mail: [email protected] lub drogą telefoniczna na nr tel. 75 64 64 300

 
 
 

Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: prusakolepTreść komentarza: prusakolep, to ty? Nic Cię nie widać, gdzie ty jesteś, na wyspach aby?Data dodania komentarza: 19.04.2024, 00:10Źródło komentarza: Rozbiła się na drzewie i nie wiedziała gdzie jestAutor komentarza: RudyTreść komentarza: .... Dał bo niema rodzinnego transportu i nie zajmuje się sraniem wkolo . Leśno obudź się !!! Ta słynna firma transportowa ma was w nosie , dalej będziecie dzwonić po znajomych z autem w sobotę i niedzielę żeby dojechać gdzie bądź .... Tej firmie zależy na rozwożeniu dzieci do szkół , górników do Bogatyni tam gdzie jest stały karnet , a przewozy lokalne , jeszcze według rozkładu to trzeciorzęd. Srają po okolicy gdzie dostali pstryczka od władz lokalnych ( nie pomogła zmiana nazwy na PKS , ciekawe czy mogą używać tej Marki ) . Dogadajcie się z kamykami może ze dwa wagony dopną z ławkami to będzie linia kolejowa do Lubania 🤔😄Data dodania komentarza: 18.04.2024, 23:13Źródło komentarza: Kto wszedł do Rady Miejskiej w LeśnejAutor komentarza: RudyTreść komentarza: Ten sam .... I to jest zastanawiające .... Nawet Leśna ma swojego "Wąsika" hahahaha...Data dodania komentarza: 18.04.2024, 23:03Źródło komentarza: Kto wszedł do Rady Miejskiej w LeśnejAutor komentarza: RudyTreść komentarza: Marzyciele!!! Jak mówi klasyk " i ty w to wierzysz " Ale się ubawilem 🤣🤣🤣🤣 Kopacze z oślej łąki .....Data dodania komentarza: 18.04.2024, 23:01Źródło komentarza: Kto wszedł do Rady Miejskiej w Leśnej
Reklama
Reklama
News will be here
ReklamaPizzeria Marezo Lubań
Reklama