Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
piątek, 19 kwietnia 2024 20:32
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dym w obiekcie hotelowym w Szklarskiej Porębie

Awaria urządzenia elektrycznego w hotelu przy ulicy Caritas w Szklarskiej Porębie, spowodowała zadymienie w części budynku. System sygnalizacji pożarowej zapobiegł wybuchowi pożaru.
  • Źródło: 24jgora.pl
Dym w obiekcie hotelowym w Szklarskiej Porębie

Autor: OSP KSRG Szklarska Poręba

Do zdarzenia doszło około 22:30 w obiekcie przy ulicy Caritas w Szklarskiej Porębie. Uszkodzeniu uległo urządzenie elektryczne znajdujące się w przyziemiu. System sygnalizacji pożaru natychmiast wykrył dym i zaalarmował personel. Dzięki temu nie doszło do pożaru.

Hotel podzielony jest na strefy pożarowe i nie było potrzeby ewakuowania mieszkańców. Na miejscu interweniowały : OSP Szklarska Poręba oraz Pluton gaśniczy PSP JRG 1. Działania strażaków polegały na ustaleniu przyczyny zadymienia, odłączeniu od zasilania i dozorowanie uszkodzonego urządzenia. Zadymione pomieszczenia zostały przewentylowane a obiekt sprawdzony przy użyciu kamer termowizyjnych.

W tym przypadku systemy przeciwpożarowe zamontowane w hotelu zadziałały prawidłowo i uchroniły życie i zdrowie śpiących w nocy turystów. Nie było strat w mieniu hotelowym. Strażacy podkreślają na przykładzie tego zdarzenia, że inwestowanie w bezpieczeństwo zawsze jest strzałem w dziesiątkę.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Marcin 25.12.2019 22:03
Podziękowania należą się strażakom którzy zaragowali błyskawicznie OSP i PSP. Akurat tak się zdarzyło że byłem świadkiem tego zdarzenia hotel z gwiazdkami 5 mógłby się postarać o obsługę na recepcji 24 godziny czy to duży wydatek? Od godziny 22 do 7.45 nie ma nikogo na recepcji może zarząd przemyśli to zdarzenie a gdyby system nie zadziałał doszło by do tragedi z powodu czynnika ludzkiego nagrzewnica.

Marcin 25.12.2019 21:26
Trzeba też inwestować w recepcję człowieka który jest w hotelu w tym przypadku tego nie było bylem świadkiem tego zdarzenia w tej klasie hotelu wysoki standard 5 gwiazdek oprócz systemu czynnik ludzki też ważny dla zastanowienia dla zarządców. Obsługa w hotelu na recepcji jest od godziny 7.45 do 22. Wielkie dzięki dla OSP i PSP strażaków którzy zjawili się błyskawicznie uratowaliście życie wielu ludziom pozdrawiam Marcin

Reklama
ReklamaZakład Pogrzebowy Hades S.C. 24/h 600451593, 781791731
ReklamaPunk Pobrań COVID-19 i badania laboratoryjne
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama
News will be here
Reklama
Reklama