Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
czwartek, 28 marca 2024 17:09
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Dopłata za bachora - paragon z hotelu w Karpaczu

Dziś na jednej z jeleniogórskich grup w mediach społecznościowych pojawiło się zdjęcie paragonu fiskalnego z szokującą nazwą jednej z opłat.
Dopłata za bachora - paragon z hotelu w Karpaczu

"Hotelowa dopłata za bachora - 165 zł" - taki komentarz zawierał paragon z Hotelu Green Mountain w Karpaczu. Otrzymała go Pani Agnieszka, która spędzała tam swój urlop. "Paragon za pobyt córki. Brak mi słów..." - napisała załączając zdjęcie paragonu. Kierownictwo Hotelu Green Mountain zareagowało szybko wydając oświadczenie:

Pani Agnieszko, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wydruk to wynik niefrasobliwego i nietaktownego komentarza jednego z naszych pracowników i wypadek poniżej wszelkiej krytyki, który absolutnie nie powinien mieć miejsca. Jesteśmy kompleksem nastawionym na rodzinne pobyty, a dzieci to nasi goście VIP, dlatego zależy nam, by czuły się u nas jak najlepiej – potwierdzają to liczne pozytywne opinie i wysokie noty wystawiane przez naszych gości po pobycie. Zapewniamy, że niestosowny komentarz, który pojawił się na wydruku w najmniejszym stopniu nie licuje z polityką i ofertą Green Mountain Hotel & Apartments, zaś w stosunku do autora wyciągniemy stosowne konsekwencje, aby taki incydent nie miał szans ponownie się wydarzyć"

Tak naprawdę nie wiadomo co było przyczyną tak opisanej pozycji na paragonie, żadna ze stron w tej kwestii się nie wypowiada. Pani Agnieszka przeprosiny przyjęła, podziękowała za reakcję i jednocześnie poprosiła o szacunek dla drugiego człowieka.

Komentujący post internauci, albo prośby Pani Agnieszki nie przeczytali, albo nie wzięli jej do siebie i nie pozostawiają suchej nitki na żadnej ze stron. Część szydzi, część chwali, a jeszcze inni mówią o wychowaniu dzieci zapominając zapewne czasy gdy sami byli dziećmi.
Poniżej link do Facebookowego profilu Pani Agnieszki gdzie toczy się dyskusja.

Po publikacji materiału na redakcyjną pocztę otrzymaliśmy stanowisko hotelu, które nieco różni się od oświadczenia skierowanego do Pani Agnieszki.

Szanowni Państwo,
Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za komentarz pracownika na paragonie za pobyt dziecka w naszym hotelu. Szanujemy wszystkich Gości, starając się, aby czuli się u nas jak najlepiej i dlatego bardzo nam przykro, że ta sytuacja miała miejsce. Jak się okazało, niestety nie każdy pracownik reprezentuje przyświecające nam wartości, dlatego wyciągając wnioski, postanowiliśmy, między innymi, zorganizować dodatkowe szkolenie dla personelu. Skoncentrujemy się na nim, przede wszystkim na wyjątkowej obsłudze rodzin z dziećmi. Zwrócimy także większą uwagę na stosunek pracowników do naszych najmłodszych gości w momencie rekrutacji. Jesteśmy w kontakcie z Panią Agnieszką, która przyjęła nasze przeprosiny, a także zadośćuczynienie za przykre doświadczenie. Mamy nadzieję, że mimo tego incydentu, będziemy mieli możliwość gościć ją z Córką ponownie.

Zespół Green Mountain Hotel***** & Green Apartments


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
... 24.07.2019 15:42
Może bombelek dał się ostro we znaki? Btw, proponowałbym wyjąć kija z tyłka, jakby mojej mamie taki rachunek wystawili to pewnie by pękła śmiechem i pokazała mi to na któreś urodziny po 20, a nie szukała problemu tam, gdzie go nie ma.

Cezary Cezary 24.07.2019 19:32
No cóż, pięciogwiazdkowy hotel pasuje do bachora jak wanilia do lodów, paragon jest tylko dowodem ;-D Już widzę te różowe ubranka ... Dżesiki.

Ala 24.07.2019 11:38
To już nie chodzi o treść nazwy usługi, ale o jej jakość, co jest równie spotykane w naszym powiecie. Istnieją jeszcze placówki, które traktują potencjalnego klienta, jako zło konieczne i nie myślą, że klient każdy następny jest żywą reklamą i "poniesie" dalej. Dlatego każdy pracodawca proponując pracownikom dużą rotację pracowniczą, jest świadom zaniżania jakości usług przez nowych, niedoszkolonych pracowników, czy pracowników na zlecenia. Takie są wyniki potem braku wiedzy, doświadczenia i działania przeciw przyciągnięciu nowych klientów.

z piaskownicy 24.07.2019 09:09
Rodzice niech pilnują swoje dzieci i wychowują jak należy, to takich dopłat nie będzie. Szef powinien pracownikowi jeszcze premię wypłacić.

Cezary Cezary 24.07.2019 06:02
Jak mnie życie nauczyło, nikt bez powodu nie pofatygował się na taki wysiłek żeby zrobić extra paragon Haha.

MalaMi 23.07.2019 22:51
Pewnie coreczka zachowywala sie jak na bombelka wspolczesnjej matki przystalo - jak rozpuszczony bachor. Jak sie nie wychowuje, a tylko chowa dziecko to takie sa efekty - bezczelne,rozwydrzone I mysli, ze jest pepkiem swiata.

G 24.07.2019 09:35
Efekty chowu to będą przez 500+

Hogsofwar 24.07.2019 09:44
Zgadzam się w 100%. Na 8 rodzin jedna potrafi wychować dziecko , jedna bierze motyw skandynawski czyli nie reaguje , a 6 to tragedia - krzyczy płacze a mamusia na nie i tak w kółko

Bercik 23.07.2019 21:14
Skąd "tfórca" paragonu wiedział/a że dopłata obejmuje dziecko nieślubne?

Moje zdanie. 23.07.2019 16:42
Nie bez powodu nazywa się dzieci "bachorami"

Ja 23.07.2019 21:29
Prawda.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama