Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
piątek, 29 marca 2024 15:33
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaNeoPunkt Lubań sprawdź na Allegro

Lubań. Praca w bibliotece

Dyrektor Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej im. Marii Konopnickiej w Lubaniu ogłasza nabór na stanowisko głównego księgowego.
Lubań. Praca w bibliotece

DYREKTOR MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. MARII KONOPNICKIEJ
W LUBANIU OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej w Lubaniu
ul. Rynek Ratusz 59-800 Lubań
1. Stanowisko pracy: Główny księgowy w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej im. Marii
Konopnickiej w Lubaniu
2. Wymiar etatu – ¾
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę trzymiesięczny okres próbny, po okresie próbnym nastąpi
ewentualnie przedłużenie umowy.
4. Wymagania niezbędne, które powinna spełniać osoba ubiegająca się o zatrudnienie:
1) Posiada obywatelstwo polskie,
2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
przeciwko wiarygodności dokumentów oraz za przestępstwa skarbowe,
4) Spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych
wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów
magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-
letnią praktykę w księgowości,
b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co
najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów wraz
z 3-letnim doświadczeniem w księgowości w jednostce budżetowej,
5) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
6) Preferowane doświadczenie w pracy w księgowości w jednostce kultury,
5. Wymagania dodatkowe:
1) Biegła znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, dyscypliny finansów publicznych,
planu kont a w szczególności przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o
finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy
o zamówieniach publicznych, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego oraz
innych przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządowej instytucji kultury,
2) Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,
3) Znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania i rozliczania budżetowych środków finansowych,
4) Zaawansowana umiejętność obsługi komputera, znajomość programów finansowo –
księgowych,
5) Umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów
w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
6) Samodzielność, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność sprawnego podejmowania
decyzji, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
7) Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością MiPBP w Lubaniu zgodnie z
obowiązującymi przepisami,
2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku MiPBP,
3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności: operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym instytucji kultury oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji
gospodarczych i finansowych,
4) Bieżąca analiza realizacji budżetu,
5) Sporządzanie planu finansowego i sprawozdań z jego wykonania oraz bieżące dokonywanie
korekt,
6) Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej MiPBP,
7) Prowadzenie i nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń i pochodnych, zaliczek
podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowego ich przekazywania,
8) Opracowanie projektów dokumentów regulujących organizację rachunkowości w instytucjach
kultury,
9) Obsługa programów komputerowych finansowych – w tym m.in. sporządzanie, rozliczanie i
przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, obsługa programu PŁATNIK,
10) Sporządzanie sprawozdań finansowych do ZUS, US, i Głównego Urzędu Statystycznego oraz
innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami,
11) Nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej,
12) Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo – księgowych,
13) Prowadzenie ewidencji księgowej wyposażenia, sprzętu oraz innych wartości rzeczowych nie
stanowiących środków trwałych ich umorzenia zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
14) Tworzenie planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, instrukcji inwentaryzacji i innych
zarządzeń wewnętrznych regulujących funkcjonowanie gospodarki finansowej instytucji
kultury,
15) Wykonywanie czynności administracyjnych oraz innych nie wymienionych wyżej zadań, które z
mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do
kompetencji głównego księgowego,
16) Ujawnienie Dyrektorowi jednostki naruszeń dyscypliny budżetowej,
17) Kontrola zarządcza,
18) Wykonywanie innych poleceń Dyrektora.
7. Wymagane dokumenty:
1) Curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy oraz list motywacyjny – własnoręcznie podpisane,
2) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,
a w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres
zatrudnienia),
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (kwalifikacje zawodowe i
umiejętności),
4) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) Oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,
6) Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) Podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w MiPBP w Lubaniu do
pobrania ze strony www.biblioteka.miejska.luban.pl, zakładka Nabory na wolne stanowiska
9) Zaświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwskazań do pracy na określonym
stanowisku.
8. Sposób i termin składania dokumentów aplikacyjnych:
1) Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 15 marca 2019r. w sekretariacie siedziby
MiPBP w Lubaniu w godzinach od 8.00 do 15.00 w zamkniętych kopertach z podanym adresem
zwrotnym i dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: główny księgowy w MiPBP w Lubaniu”, lub
przesłać pocztą (decyduje data wpływu do Biblioteki) na adres:
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Marii Konopnickiej
ul. Rynek – Ratusz, 59-800 Lubań
2) Aplikacje, które wpłyną do MiPBP po terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
1) Nabór na wolne stanowisko przeprowadzi Dyrektor MiPBP w Lubaniu.
2) Dyrektor MiPBP w Lubaniu w uzasadnionych przypadkach może podjąć decyzję
o unieważnieniu lub nierozstrzygnięciu naboru.
3) Postępowanie konkursowe nastąpi w dniu 19.03.2019r. Kandydaci spełniający wymagania
formalne o dalszych etapach i czynnościach naboru będą informowani drogą elektroniczną na
wskazany w dokumentach aplikacyjnych adres e-mailowy, a w przypadku braku adresu poczty
elektronicznej drogą telefoniczną.
4) Dokumentacja z naboru nie będzie odsyłana.
5) Z przeprowadzonego postępowania konkursowego zostanie przeprowadzony protokół.
6) Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie po zakończeniu
procedury naboru na stronie BIP MiPBP www.biblioteka.miejska.luban.pl
7) Zatrudnienie od 01.04.2019r.
8) Administratorem danych osobowych jest MiPBP w Lubaniu, Rynek–Ratusz, 59-800 Lubań.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: [email protected], tel. +48 75
64 64 408
9) Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania powierzonych w procesie danych osobowych
zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych
osobowych do celów rekrutacji.


Podziel się
Oceń

Reklama
Reklama
ReklamaZakład Pogrzebowy Hades S.C. 24/h 600451593, 781791731
Reklama
ReklamaPunk Pobrań COVID-19 i badania laboratoryjne
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: DominikaTreść komentarza: BRAWO Panie Krzysztofie Obywatelskiej Postawy. Kiedy Pan w końcu wróci do pracy.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 15:22Źródło komentarza: Lubań. Były strażnik miejski pomógł złapać złodziejaAutor komentarza: xyzTreść komentarza: Stawiam na to, że taki komentarz mógł wysmarować tylko gość w siatkowym podkoszulku, białych skarpetkach i klapkach. Zapomniałbym jeszcze o słomkowym kapeluszu. A co do samego zdarzenia, dobrze, że znalazł się ktoś, kto zablokował to auto. Jakby ten jadący pod prąd 'kierowca' chciał sobie zrobić krzywdę, to jego sprawa, ale dlaczego chciał wmieszać w to jeszcze kogoś jadącego z naprzeciwka, to tego nie jestem w stanie zrozumieć, jakie procesy pseudomyślowe zachodzą pod deklem delikwenta, decydującego się na jazdę pod prąd.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 14:19Źródło komentarza: [WIDEO] Corsą pod prąd na lubańskiej dwupasmówceAutor komentarza: MarychaTreść komentarza: Zawsze teraz jak coś się stanie to znajdują jeszcze narkotyki brawo nasza wspaniała policji popis superData dodania komentarza: 29.03.2024, 14:15Źródło komentarza: Lubań. Były strażnik miejski pomógł złapać złodziejaAutor komentarza: BePeTreść komentarza: Panie "Zdziwiony", napisałem że mieszkańcy chcą basenu, a nie że Wieczorek ma to w programie, akurat o tym czytałem, basen równie dobrze może powstać w innym miejscu, nie wiem jakim, ale moim zdaniem, takie miejsce jest niezbędne, jeżeli chcemy dać życie temu miastu. Tu na wakacjach są pustki. Natomiast rewitalizacja kamiennej to osobny temat , proszę tego nie łączyć i nie wmawiać propagandy :)Data dodania komentarza: 29.03.2024, 13:49Źródło komentarza: McDonald’s Polska odniosło się do "awantury o łóżka"
Reklama
ReklamaPowiat Lubań
Reklama