Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki

Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki - Novostrat Olszyna

Obowiązki:

•    Przygotowywanie ofert sprzedaży, propozycji cenowych, negocjacje i kontakt z klientem

•    Przygotowywanie, przetwarzanie i potwierdzanie zamówień klientów

•    Bieżąca obsługa zamówień

•    Zarządzanie planem wysyłek i dostaw

•    Koordynacja transportów od/do klienta, przygotowywanie zleceń transportowych

•    Bieżąca obsługa transportów

•    Kontakt z Przedstawicielami Handlowymi i Działem Produkcji w sprawach obsługi zamówień i dostaw

•    Utrzymanie i obsługa bieżących akt i informacji klientów

•    Obsługa reklamacji ukierunkowana na satysfakcję klienta

•    Odkładanie do akt dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami

•    Obsługa skrzynki mailowej i jej bieżąca obsługa

•    Działanie jako łącznik pomiędzy klientem, przedstawicielem handlowym, produkcją, kontrolą jakości i innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia zadowolenia klienta

•    Obsługa dokumentacji klientów i przewoźników

•    Zarządzanie danymi i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesu

•    Inne zadania ad-hoc wymagane we współpracy z zarządem

Jeśli:

•    jesteś profesjonalistą

•    dbasz o szczegóły

•    umiejętnie promujesz nowe pomysły, pozytywnie współpracujesz z innymi członkami zespołu 

•    posiadasz umiejętność wielozadaniowości, układania zadań według priorytetów

•    posiadasz dobra komunikację zarówno ustną jak i pisemną z klientami oraz członkami zespołu

•    potrafisz pracować w zespole 

•    posiadasz duże doświadczenie w pracy z komputerem, obsługą pakietu MS Office

dołącz do naszego zespołu.

CV w języku angielskim wraz z oświadczeniem “Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Novostrat Sp. z o.o. (ul. Skłodowskiej 1, 59-830 Olszyna), w celu realizacji procesu rekrutacji” prosimy przesłać na adres email.