Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki

Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki - Novostrat Olszyna

Obowiązki:

• Przygotowywanie ofert sprzedaży, propozycji cenowych, negocjacje i kontakt z klientem

• Przygotowywanie, przetwarzanie i potwierdzanie zamówień klientów

• Bieżąca obsługa zamówień

• Zarządzanie planem wysyłek i dostaw

• Koordynacja transportów od/do klienta, przygotowywanie zleceń transportowych

• Bieżąca obsługa transportów

• Kontakt z Przedstawicielami Handlowymi i Działem Produkcji w sprawach obsługi zamówień i dostaw

• Utrzymanie i obsługa bieżących akt i informacji klientów

• Obsługa reklamacji ukierunkowana na satysfakcję klienta

• Odkładanie do akt dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami

• Obsługa skrzynki mailowej i jej bieżąca obsługa

• Działanie jako łącznik pomiędzy klientem, przedstawicielem handlowym, produkcją, kontrolą jakości i innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia zadowolenia klienta

• Obsługa dokumentacji klientów i przewoźników

• Zarządzanie danymi i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesu

• Inne zadania ad-hoc wymagane we współpracy z zarządem

Jeśli:

• jesteś profesjonalistą

• dbasz o szczegóły

• umiejętnie promujesz nowe pomysły, pozytywnie współpracujesz z innymi członkami zespołu oraz jesteś pewny siebie

• posiadasz umiejętność wielozadaniowości, układania zadań według priorytetów

• posiadasz dobra komunikację zarówno ustną jak i pisemną z klientami oraz członkami zespołu

• potrafisz pracować w zespole i tworzyć dobrą atmosferę

• posiadasz duże doświadczenie w pracy z komputerem, obsługą pakietu MS Office

dołącz do naszego zespołu.

CV w języku angielskim prosimy przesłać na adres e-mail wraz z oświadczeniem “Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Novostrat Sp. z o.o