Firma Novostrat Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki.
Obowiązki:
• Przygotowywanie ofert sprzedaży, propozycji cenowych, negocjacje i kontakt z klientem
• Przygotowywanie, przetwarzanie i potwierdzanie zamówień klientów
• Bieżąca obsługa zamówień
• Zarządzanie planem wysyłek i dostaw
• Koordynacja transportów od/do klienta, przygotowywanie zleceń transportowych
• Bieżąca obsługa transportów
• Kontakt z Przedstawicielami Handlowymi i Działem Produkcji w sprawach obsługi zamówień i dostaw
• Utrzymanie i obsługa bieżących akt i informacji klientów
• Obsługa reklamacji ukierunkowana na satysfakcję klienta
• Archiwizacja dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami
• Obsługa skrzynki mailowej i jej bieżąca obsługa
• Działanie jako łącznik pomiędzy klientem, przedstawicielem handlowym, produkcją, kontrolą jakości i innymi działami wewnątrz firmy w celu zapewnienia zadowolenia klienta
• Obsługa dokumentacji klientów i przewoźników
• Zarządzanie danymi i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesu
• Inne zadania ad-hoc wymagane we współpracy z zarządem
Wymagane umiejętności:
• Profesjonalizm
• Dbałość o szczegóły
• Umiejętne promowanie nowych pomysłów, pozytywna interakcja z innymi członkami zespołu oraz pewność siebie
• Wielozadaniowość, układanie zadań według priorytetów
• Dobra komunikacja zarówno ustna jak i pisemna z klientami oraz członkami zespołu
• Praca zespołowa i tworzenie dobrej atmosfery
• Duże doświadczenie w pracy z komputerem, obsługa pakietu MS Office
• Znajomość księgowości/rachunkowości będzie atutem
• Znajomość podstaw matematyki/geometrii będzie atutem
• Znajomość rynku transportowego będzie atutem
• Znajomość jęz. niemieckiego będzie atutem
Wymagane umiejętności personalne:
• Cierpliwość, przyjazne nastawienie, bycie pomocnym
Prosimy oprzesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV w języku angielskim) na adres e-mail.