Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarki
czwartek, 10 lipca 2025 01:26
Reklama
Reklama
Reklama
ReklamaCentrum Drewna Gryfów - Profesjonalny skład drewna
Reklama

Dolny Śląsk po powodzi – poruszający spot wśród najlepszych na świecie

09.07.2025 09:54
10 wyświetleń
Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Film promujący Dolny Śląsk po powodzi został wyróżniony w Stanach Zjednoczonych. Spot pt. „Support Lower Silesia” wyprodukowany przez Wydział Promocji Województwa Dolnośląskiego został finalistą prestiżowego konkursu US International Awards 2025 w kategorii Corporate Videos - Tourism: Region/Island Promotion.

 -Po ubiegłorocznej powodzi chcieliśmy nie tylko pokazać piękno Dolnego Śląska, ale przede wszystkim zwrócić uwagę na dramat mieszkańców dotkniętych żywiołem i zachęcić do wspólnego działania. Dzisiejsze wyróżnienie to dowód na to, że szczere emocje i solidarność są uniwersalnym językiem - mówi Paweł Gancarz, Marszałek Województwa Dolnośląskiego.

 Wyniki ogłoszono 25 czerwca podczas oficjalnej transmisji online. Jury konkursu nagrodziło łącznie 35 produkcji z 13 krajów, wyróżniając najciekawsze treści turystyczne promujące regiony na całym świecie.

 -Produkcja powstała jako element kampanii promującej region po ubiegłorocznej powodzi, która dotknęła południową część Dolnego Śląska. Hasło „Wspieraj Dolny Śląsk” stało się symbolem solidarności i mobilizacji wokół odbudowy regionu, a film zyskał uznanie międzynarodowego jury za oryginalność i skuteczność w przekazywaniu lokalnej tożsamości - mówi Michał Rado, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.

US International Awards to międzynarodowy konkurs honorujący najlepsze produkcje filmowe i multimedialne w kategoriach takich jak: filmy korporacyjne, promocyjne, dokumentalne i treści cyfrowe. Konkurs ma swoją siedzibę w Stanach Zjednoczonych i od lat przyciąga twórców z całego świata.

Jury składa się z ekspertów branży kreatywnej – reprezentantów wiodących agencji reklamowych, domów produkcyjnych, telewizji i platform streamingowych. Oceniają oni jakość realizacji, siłę przekazu, oryginalność oraz skuteczność komunikacyjną. Wyróżnienie w konkursie jest potwierdzeniem wysokiego poziomu artystycznego i promocyjnego danego materiału.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama